Hvad har du brug for hjælp til?
- Start
- Oftest benyttede guides
Oftest benyttede guides
- Hvornår skal jeg betale første gang?
- Hvad er onlinebanken?
- Jeg er flyttet og har derfor fået ny adresse. Skal jeg meddele Resurs om min flytning?
- Hvad dækker en Tryghedsforsikring?
- Hvordan spærrer jeg mit kort?
- Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at betale mit lån af hurtigere?
- Koster det noget at indfri mit lån før tid?
- Hvilke betalingsmuligheder har jeg på mit kontantlån?
- Kan jeg få en betalingsfri måned?
- Hvor kan jeg finde min faktura?
Mine afgifter
Mine ansøgninger
- Hvornår får jeg svar på min ansøgning?
- Hvordan ansøger jeg om et kontantlån?
- Hvordan ansøger jeg om en kredit hos en af jeres forhandlere?
- Vil jeg få svært ved at låne penge i Resurs, hvis jeg tidligere har misligholdt en betalingsaftale med jer?
- Hvornår er lånet/kreditten bindende?
Mine fakturaer
- Hvornår skal jeg betale første gang?
- Hvilke betalingsmuligheder har jeg på mit kontantlån?
- Hvor kan jeg finde min faktura?
- Hvor kan jeg se, at jeg har betalt?
- Hvornår modtager jeg min regning?
Mine forsikringer
- Hvad dækker en Tryghedsforsikring?
- Hvordan gør jeg brug af min Tryghedsforsikring?
- Hvad kræver det for at tegne en Tryghedsforsikring?
- Hvad koster en Tryghedsforsikring?
- Hvad dækker Resurs kort rejseforsikring?
Mine kort
- Hvordan spærrer jeg mit kort?
- Hvordan aktiverer jeg mit Resurs kort?
- Hvad gør jeg, hvis jeg mister mit Resurs kort?
- Kan jeg forhøje min kredit, som jeg taget igennem en af jeres forhandlere?
- Hvordan bruger jeg Apple Pay?
Mine lån
- Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at betale mit lån af hurtigere?
- Koster det noget at indfri mit lån før tid?
- Kan jeg få en betalingsfri måned?
- Kan jeg forhøje mit kontantlån?
- Hvorfor er min saldo større end selve lånebeløbet på mit kontantlån?
Onlinebanken
Øvrigt
- Jeg er flyttet og har derfor fået ny adresse. Skal jeg meddele Resurs om min flytning?
- Hvordan tilmelder jeg Betalingsservice?
- Jeg har en betalingsaftale, som jeg overholder. Hvorfor bliver min gæld ikke mindre?
- Jeg har i øjeblikket udfordringer med at betale mit månedlige afdrag. Hvad gør jeg?
- Jeg har en konto i Resurs, men jeg kan ikke se, at I har indberettet renter til SKAT. Hvordan kan det være?
Vær opmærksom på bedrageriforsøg!
Resurs kan kontakte dig via telefon, sms eller e-mail for give dig information eller tilbud om vores produkter. Men vi beder dig aldrig om at udlevere personlige indlogningsoplysninger eller om at identificere dig med MitID i disse kontaktsituationer. Hvis du er i tvivl om et opkald eller en besked, bedes du kontakte vores kundeservice.
Kontakt os
Chat med Ask
Vores chatbot Ask er altid tilgængelig for at hjælpe dig med almindelige spørgsmål – hurtigt og nemt!
Chat med en sagsbehandler?
Chat direkte med en sagsbehandler i onlinebanken.
Chattens åbningstider:
Hverdage: 09–17
App og Onlinebanken
I vores app og på onlinebanken kan du nemt udføre majoriteten af dine ærinder. Du kan blandt andet:
- Håndtere dine fakturaer
- Se saldo og transaktioner
- Aktivere betalingsfri måned
- Foretage kortindstillinger
- Spærre kort
Log ind på onlinebanken eller download Resurs app.
iOS

Android

Blanketter og dokumenter
Her har vi samlet aktuelle dokumenter, blanketter og betingelser, så du nemt kan finde det, der gælder.
Til vores blanketterTelefon
Telefon: 39 13 16 00
Telefon åbningstider fra 2. juni:
Hverdage: 09–15
Frokostlukket: 12–13
5 juni: Lukket
Chatten er åben som normalt hele sommeren på hverdage fra kl. 09–17. Kontakt os der for hurtigere behandling – ønsker du alligevel at ringe, kan der forekomme længere ventetid.
E-mail: mail@resurs.dk
Grundet beskyttelse af tavshedspligt og din sikkerhed besvarer vi ikke kontospecifikke spørgsmål via e-mail, men beder dig i stedet om at chatte eller ringe til os.