Hvad har du brug for hjælp til?
- Start
- Oftest benyttede guides
- Mine kort
Ofte stillede spørgsmål i "Mine kort"
- Hvordan spærrer jeg mit kort?
- Hvad gør jeg, hvis jeg vil ændre min pinkode?
- Hvordan aktiverer jeg mit Resurs kort?
- Hvor kan jeg benytte mit kort?
- Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt min pinkode?
- Kan jeg forhøje min kredit, som jeg taget igennem en af jeres forhandlere?
- Hvordan bruger jeg Apple Pay?
- Jeg har skiftet PIN-kode på onlinebanken, men den fungerer ikke. Hvad skal jeg gøre?
- Hvordan kan jeg se min saldo på mit Resurs kort?
- Kan jeg tilmelde mit Resurs kort til Betalingsservice?
Vær opmærksom på bedrageriforsøg!
Resurs kan kontakte dig via telefon, sms eller e-mail for give dig information eller tilbud om vores produkter. Men vi beder dig aldrig om at udlevere personlige indlogningsoplysninger eller om at identificere dig med MitID i disse kontaktsituationer. Hvis du er i tvivl om et opkald eller en besked, bedes du kontakte vores kundeservice.
Kontakt os
Chat med Ask
Vores chatbot Ask er altid tilgængelig for at hjælpe dig med almindelige spørgsmål – hurtigt og nemt!
Chat med en sagsbehandler?
Chat direkte med en sagsbehandler i onlinebanken.
Chattens åbningstider:
Hverdage: 09–17
App og Onlinebanken
I vores app og på onlinebanken kan du nemt udføre majoriteten af dine ærinder. Du kan blandt andet:
- Håndtere dine fakturaer
- Se saldo og transaktioner
- Aktivere betalingsfri måned
- Foretage kortindstillinger
- Spærre kort
Log ind på onlinebanken eller download Resurs app.
iOS

Android

Blanketter og dokumenter
Her har vi samlet aktuelle dokumenter, blanketter og betingelser, så du nemt kan finde det, der gælder.
Til vores blanketterTelefon
Telefon: 39 13 16 00
Telefon åbningstider fra 2. juni:
Hverdage: 09–15
Frokostlukket: 12–13
5 juni: Lukket
Chatten er åben som normalt hele sommeren på hverdage fra kl. 09–17. Kontakt os der for hurtigere behandling – ønsker du alligevel at ringe, kan der forekomme længere ventetid.
E-mail: mail@resurs.dk
Grundet beskyttelse af tavshedspligt og din sikkerhed besvarer vi ikke kontospecifikke spørgsmål via e-mail, men beder dig i stedet om at chatte eller ringe til os.