Hvad har du brug for hjælp til?
- Start
- Oftest benyttede guides
Oftest benyttede guides
- Hvornår skal jeg betale første gang?
- Hvad er onlinebanken?
- Jeg er flyttet og har derfor fået ny adresse. Skal jeg meddele Resurs om min flytning?
- Hvordan spærrer jeg mit kort?
- Hvad dækker en Tryghedsforsikring?
- Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at betale mit lån af hurtigere?
- Hvilke betalingsmuligheder har jeg på mit kontantlån?
- Koster det noget at indfri mit lån før tid?
- Hvornår modtager jeg min regning?
- Hvornår får jeg svar på min ansøgning?
Mine afgifter
Mine ansøgninger
- Hvornår får jeg svar på min ansøgning?
- Vil jeg få svært ved at låne penge i Resurs, hvis jeg tidligere har misligholdt en betalingsaftale med jer?
- Hvordan ansøger jeg om et kontantlån?
- Hvad er kreditstatus og hvorfor skal jeg give samtykke til opslag?
- Hvilken dokumentation er nødvendig for at kunne ansøge om kontantlån eller kredit?
Mine fakturaer
- Hvornår skal jeg betale første gang?
- Hvilke betalingsmuligheder har jeg på mit kontantlån?
- Hvornår modtager jeg min regning?
- Hvor kan jeg finde min faktura?
- Hvor kan jeg se, at jeg har betalt?
Mine forsikringer
- Hvad dækker en Tryghedsforsikring?
- Hvad gør jeg, hvis jeg skal gøre brug af min rejseforsikring?
- Hvordan gør jeg brug af min Tryghedsforsikring?
- Hvad dækker Resurs kort rejseforsikring?
- Hvordan kan jeg få en Tryghedsforsikring?
Mine kort
- Hvordan spærrer jeg mit kort?
- Hvad gør jeg, hvis jeg vil ændre min pinkode?
- Hvordan aktiverer jeg mit Resurs kort?
- Hvor kan jeg benytte mit kort?
- Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt min pinkode?
Mine lån
- Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at betale mit lån af hurtigere?
- Koster det noget at indfri mit lån før tid?
- Kan jeg få en betalingsfri måned?
- Hvor hurtigt får jeg udbetalt kontantlånet til min konto?
- Kan jeg forhøje mit kontantlån?
Onlinebanken
Øvrigt
- Jeg er flyttet og har derfor fået ny adresse. Skal jeg meddele Resurs om min flytning?
- Jeg har en konto i Resurs, men jeg kan ikke se, at I har indberettet renter til SKAT. Hvordan kan det være?
- Hvordan tilmelder jeg Betalingsservice?
- Hvordan kan jeg komme i kontakt med restanceafdelingen?
- Jeg har nu indfriet lånet. Kan jeg få en bekræftelse på dette?
Vær opmærksom på bedrageriforsøg!
Resurs kan kontakte dig via telefon, sms eller e-mail for give dig information eller tilbud om vores produkter. Men vi beder dig aldrig om at udlevere personlige indlogningsoplysninger eller om at identificere dig med MitID i disse kontaktsituationer. Hvis du er i tvivl om et opkald eller en besked, bedes du kontakte vores kundeservice.
Kontakt os
Chat med Ask
Vores chatbot Ask er altid tilgængelig for at hjælpe dig med almindelige spørgsmål – hurtigt og nemt!
Chat med en sagsbehandler?
Chat direkte med en sagsbehandler i onlinebanken.
Chattens åbningstider:
Hverdage: 09–17
App og Onlinebanken
I vores app og på onlinebanken kan du nemt udføre majoriteten af dine ærinder. Du kan blandt andet:
- Håndtere dine fakturaer
- Se saldo og transaktioner
- Aktivere betalingsfri måned
- Foretage kortindstillinger
- Spærre kort
Log ind på onlinebanken eller download Resurs app.
iOS

Android

Blanketter og dokumenter
Her har vi samlet aktuelle dokumenter, blanketter og betingelser, så du nemt kan finde det, der gælder.
Til vores blanketterTelefon
Telefon: 39 13 16 00
Telefon åbningstider fra 2. juni:
Hverdage: 09–15
Frokostlukket: 12–13
5 juni: Lukket
Chatten er åben som normalt hele sommeren på hverdage fra kl. 09–17. Kontakt os der for hurtigere behandling – ønsker du alligevel at ringe, kan der forekomme længere ventetid.
E-mail: mail@resurs.dk
Grundet beskyttelse af tavshedspligt og din sikkerhed besvarer vi ikke kontospecifikke spørgsmål via e-mail, men beder dig i stedet om at chatte eller ringe til os.