Hvad har du brug for hjælp til?
Ofte stillede spørgsmål i "Øvrigt"
- Jeg er flyttet og har derfor fået ny adresse. Skal jeg meddele Resurs om min flytning?
- Jeg har en konto i Resurs, men jeg kan ikke se, at I har indberettet renter til SKAT. Hvordan kan det være?
- Hvordan tilmelder jeg Betalingsservice?
- Hvordan kan jeg komme i kontakt med restanceafdelingen?
- Jeg har nu indfriet lånet. Kan jeg få en bekræftelse på dette?
- Jeg har i øjeblikket udfordringer med at betale mit månedlige afdrag. Hvad gør jeg?
- Jeg har indfriet restgælden i dagene op til at sagen blev overført til inkasso. Skal jeg betale for inkassoomkostningerne?
- Hvordan får jeg en slutopgørelse?
- Min konto er desværre kommet i inkasso. Hvordan kontakter jeg inkassobureauet?
- Hvis jeg ikke kan betale, hvornår vil I så registrere mig i RKI / Debitorregisteret?
Vær opmærksom på bedrageriforsøg!
Resurs kan kontakte dig via telefon, sms eller e-mail for give dig information eller tilbud om vores produkter. Men vi beder dig aldrig om at udlevere personlige indlogningsoplysninger eller om at identificere dig med MitID i disse kontaktsituationer. Hvis du er i tvivl om et opkald eller en besked, bedes du kontakte vores kundeservice.
Kontakt os
Chat med Ask
Vores chatbot Ask er altid tilgængelig for at hjælpe dig med almindelige spørgsmål – hurtigt og nemt!
Chat med en sagsbehandler?
Chat direkte med en sagsbehandler i onlinebanken.
Chattens åbningstider:
Hverdage: 09–17
App og Onlinebanken
I vores app og på onlinebanken kan du nemt udføre majoriteten af dine ærinder. Du kan blandt andet:
- Håndtere dine fakturaer
- Se saldo og transaktioner
- Aktivere betalingsfri måned
- Foretage kortindstillinger
- Spærre kort
Log ind på onlinebanken eller download Resurs app.
iOS

Android

Blanketter og dokumenter
Her har vi samlet aktuelle dokumenter, blanketter og betingelser, så du nemt kan finde det, der gælder.
Til vores blanketterTelefon
Telefon: 39 13 16 00
Telefon åbningstider fra 2. juni:
Hverdage: 09–15
Frokostlukket: 12–13
5 juni: Lukket
Chatten er åben som normalt hele sommeren på hverdage fra kl. 09–17. Kontakt os der for hurtigere behandling – ønsker du alligevel at ringe, kan der forekomme længere ventetid.
E-mail: mail@resurs.dk
Grundet beskyttelse af tavshedspligt og din sikkerhed besvarer vi ikke kontospecifikke spørgsmål via e-mail, men beder dig i stedet om at chatte eller ringe til os.