Lige nu er der mange, der kontakter os
Lige nu er der mange, der kontakter os, og der kan forekomme ventetid. Hvis du vil undgå telefonkø, er du velkommen til at sende en supportsag via onlinebanken. Du får svar, så snart det er muligt.
- Mine afgifter
- Mine ansøgninger
- Mine fakturaer
- Mine forsikringer
- Mine kort
- Mine lån
- Onlinebanken
- Øvrigt
Ofte stillede spørgsmål i “Øvrigt”
- Jeg er flyttet og har derfor fået ny adresse. Skal jeg meddele Resurs om min flytning?
- Hvordan tilmelder jeg Betalingsservice?
- Hvor kan jeg finde min kontrakt?
- Jeg har i øjeblikket udfordringer med at betale mit månedlige afdrag. Hvad gør jeg?
- Hvordan kan jeg kontakte Resurs?
- Hvad er mit kontonummer?
- Jeg har en konto i Resurs, men jeg kan ikke se, at I har indberettet renter til SKAT. Hvordan kan det være?
- Jeg har en betalingsaftale, som jeg overholder. Hvorfor bliver min gæld ikke mindre?
- Hvordan indberetter jeg mine renteudgifter til SKAT?
- Skal jeg betale både rykkergebyrer og inkassogebyr, hvis jeg ikke kan betale?
- Hvordan afmelder jeg tilbud og reklamer fra Resurs?
- Jeg har nu indfriet lånet. Kan jeg få en bekræftelse på dette?
- Jeg er desværre kommet i restance med mit lån. Registreres jeg i et skyldnerregister?
- Hvad gør jeg, hvis jeg er udsat for bedrageri?
- Jeg er blevet ringet op af 39131616 eller 39131670
- Min konto er desværre kommet i inkasso. Hvordan kontakter jeg inkassobureauet?
- Jeg har modtaget et inkassovarsel, men kan ikke betale det hele på én gang. Er det muligt at dele restancen over nogle måneder?
- Hvordan får jeg en slutopgørelse?
- Jeg ønsker, at sælge den bil som I har taget udlæg i. Er dette muligt?
- Kan jeg kontakte jer på vegne af kontoindehaver?
Kontakt os
Chat med Sam
Vores chatbot Sam er altid klar til at hjælpe dig med almindelige spørgsmål – hurtigt og
nemt!
Chat med en sagsbehandler?
Chat direkte med en sagsbehandler i onlinebanken.
Chattens åbningstider:
Hverdage: 08–18
Lør–søn: 10–14
Send en besked
Har du brug for hjælp, kan du til enhver tid oprette en support sag ved at sende os en sikker besked på onlinebanken. Vi svarer normalt inden for 1–3 hverdage.
Du kan finde og følge din sag på onlinebanken under Mine supportsager.
Log ind på onlinebankenApp og Onlinebanken
I vores app og på onlinebanken kan du nemt udføre majoriteten af dine ærinder. Du kan blandt andet:
- Håndtere dine fakturaer
- Se saldo og transaktioner
- Aktivere betalingsfri måned
- Foretage kortindstillinger
- Spærre kort
Log ind på onlinebanken eller download Resurs app.
iOS

Android

Blanketter og dokumenter
Her har vi samlet aktuelle dokumenter, blanketter og betingelser, så du nemt kan finde det, der gælder.
Til vores blanketterTelefon
Telefon: 39 13 16 00
Telefon åbningstider:
Hverdage: 09–16
Frokostlukket: 12–13
Chatten er åben på hverdage fra kl. 08–18. Kontakt os der for hurtigere behandling – ønsker du alligevel at ringe, kan der forekomme længere ventetid.
E-mail: mail@resurs.dk
Bemærk! Grundet beskyttelse af tavshedspligt og din sikkerhed besvarer vi ikke kontospecifikke spørgsmål via e-mail, men beder dig i stedet om at start en support sag på onlinebanken.