Lige nu er der mange, der kontakter os
Lige nu er der mange, der kontakter os, og der kan forekomme ventetid. Hvis du vil undgå telefonkø, er du velkommen til at sende en supportsag via onlinebanken. Du får svar, så snart det er muligt.
Hvad har du brug for hjælp til?
- Start
- Oftest benyttede guides
Oftest benyttede guides
- Hvornår skal jeg betale første gang?
- Hvad er onlinebanken?
- Hvordan spærrer jeg mit kort?
- Hvad dækker en Tryghedsforsikring?
- Jeg er flyttet og har derfor fået ny adresse. Skal jeg meddele Resurs om min flytning?
- Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at betale mit lån af hurtigere?
- Hvor kan jeg finde min faktura?
- Koster det noget at indfri mit lån før tid?
- Hvornår får jeg svar på min ansøgning?
- Kan jeg få en betalingsfri måned?
Mine afgifter
Mine ansøgninger
- Hvornår får jeg svar på min ansøgning?
- Vil jeg få svært ved at låne penge i Resurs, hvis jeg tidligere har misligholdt en betalingsaftale med jer?
- Hvordan giver jeg mit samtykke til Monthio?
- Hvordan ansøger jeg om et kontantlån?
- Hvordan uploader jeg dokumentation?
Mine fakturaer
- Hvornår skal jeg betale første gang?
- Hvor kan jeg finde min faktura?
- Hvilke betalingsmuligheder har jeg på mit kontantlån?
- Hvor kan jeg se, at jeg har betalt?
- Hvornår modtager jeg min regning?
Mine forsikringer
- Hvad dækker en Tryghedsforsikring?
- Hvordan gør jeg brug af min Tryghedsforsikring?
- Hvad gør jeg, hvis jeg skal gøre brug af min rejseforsikring?
- Hvad er en Tryghedsforsikring?
- Hvordan kan jeg få en Tryghedsforsikring?
Mine kort
- Hvordan spærrer jeg mit kort?
- Hvor kan jeg benytte mit kort?
- Hvordan bruger jeg Apple Pay?
- Hvordan optjener jeg point på mit Resurs Gold?
- Hvordan aktiverer jeg mit Resurs kort?
Mine lån
- Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at betale mit lån af hurtigere?
- Koster det noget at indfri mit lån før tid?
- Kan jeg få en betalingsfri måned?
- Kan jeg forhøje mit kontantlån?
- Kan jeg fortryde mit kontantlån, hvis jeg har fået pengene udbetalt?
Onlinebanken
Øvrigt
- Jeg er flyttet og har derfor fået ny adresse. Skal jeg meddele Resurs om min flytning?
- Hvordan tilmelder jeg Betalingsservice?
- Hvordan kan jeg kontakte Resurs?
- Hvor kan jeg finde min kontrakt?
- Jeg har i øjeblikket udfordringer med at betale mit månedlige afdrag. Hvad gør jeg?
Kontakt os
Chat med Ask
Vores chatbot Ask er altid klar til at hjælpe dig med almindelige spørgsmål – hurtigt og
nemt!
Chat med en sagsbehandler?
Chat direkte med en sagsbehandler i onlinebanken.
Chattens åbningstider:
Hverdage: 08–18
Send en besked
Har du brug for hjælp, kan du til enhver tid oprette en support sag ved at sende os en sikker besked på onlinebanken. Vi svarer normalt inden for 1–3 hverdage.
Du kan finde og følge din sag på onlinebanken under Mine supportsager.
Log ind på onlinebankenApp og Onlinebanken
I vores app og på onlinebanken kan du nemt udføre majoriteten af dine ærinder. Du kan blandt andet:
- Håndtere dine fakturaer
- Se saldo og transaktioner
- Aktivere betalingsfri måned
- Foretage kortindstillinger
- Spærre kort
Log ind på onlinebanken eller download Resurs app.
iOS

Android

Blanketter og dokumenter
Her har vi samlet aktuelle dokumenter, blanketter og betingelser, så du nemt kan finde det, der gælder.
Til vores blanketterTelefon
Telefon: 39 13 16 00
Telefon åbningstider:
Hverdage: 09–16
Frokostlukket: 12–13
Chatten er åben på hverdage fra kl. 08–18. Kontakt os der for hurtigere behandling – ønsker du alligevel at ringe, kan der forekomme længere ventetid.
E-mail: mail@resurs.dk
Bemærk! Grundet beskyttelse af tavshedspligt og din sikkerhed besvarer vi ikke kontospecifikke spørgsmål via e-mail, men beder dig i stedet om at start en support sag på onlinebanken.