Hvad har du brug for hjælp til?
- Start
- Oftest benyttede guides
- Mine ansøgninger
Ofte stillede spørgsmål i "Mine ansøgninger"
- Hvornår får jeg svar på min ansøgning?
- Vil jeg få svært ved at låne penge i Resurs, hvis jeg tidligere har misligholdt en betalingsaftale med jer?
- Hvordan ansøger jeg om et kontantlån?
- Hvad er kreditstatus og hvorfor skal jeg give samtykke til opslag?
- Hvilken dokumentation er nødvendig for at kunne ansøge om kontantlån eller kredit?
- Hvordan ansøger jeg om en kredit hos en af jeres forhandlere?
- Hvordan uploader jeg dokumentation?
- Hvordan ansøger jeg om et Resurs kort?
- Hvordan udfylder jeg en fuldmagt til indfrielse af mine lån?
- Hvorfor skal jeg udfylde en fuldmagt i forbindelse med sammenlægning af lån?
Vær opmærksom på bedrageriforsøg!
Resurs kan kontakte dig via telefon, sms eller e-mail for give dig information eller tilbud om vores produkter. Men vi beder dig aldrig om at udlevere personlige indlogningsoplysninger eller om at identificere dig med MitID i disse kontaktsituationer. Hvis du er i tvivl om et opkald eller en besked, bedes du kontakte vores kundeservice.
Kontakt os
Chat med Ask
Vores chatbot Ask er altid tilgængelig for at hjælpe dig med almindelige spørgsmål – hurtigt og nemt!
Chat med en sagsbehandler?
Chat direkte med en sagsbehandler i onlinebanken.
Chattens åbningstider:
Hverdage: 09–17
App og Onlinebanken
I vores app og på onlinebanken kan du nemt udføre majoriteten af dine ærinder. Du kan blandt andet:
- Håndtere dine fakturaer
- Se saldo og transaktioner
- Aktivere betalingsfri måned
- Foretage kortindstillinger
- Spærre kort
Log ind på onlinebanken eller download Resurs app.
iOS

Android

Blanketter og dokumenter
Her har vi samlet aktuelle dokumenter, blanketter og betingelser, så du nemt kan finde det, der gælder.
Til vores blanketterTelefon
Telefon: 39 13 16 00
Telefon åbningstider fra 2. juni:
Hverdage: 09–15
Frokostlukket: 12–13
5 juni: Lukket
Chatten er åben som normalt hele sommeren på hverdage fra kl. 09–17. Kontakt os der for hurtigere behandling – ønsker du alligevel at ringe, kan der forekomme længere ventetid.
E-mail: mail@resurs.dk
Grundet beskyttelse af tavshedspligt og din sikkerhed besvarer vi ikke kontospecifikke spørgsmål via e-mail, men beder dig i stedet om at chatte eller ringe til os.