Lige nu er der mange, der kontakter os
Lige nu er der mange, der kontakter os, og der kan forekomme ventetid. Hvis du vil undgå telefonkø, er du velkommen til at sende en supportsag via onlinebanken. Du får svar, så snart det er muligt.
- Mine afgifter
- Mine ansøgninger
- Mine fakturaer
- Mine forsikringer
- Mine kort
- Mine lån
- Onlinebanken
- Øvrigt
Ofte stillede spørgsmål i “Mine ansøgninger”
- Hvornår får jeg svar på min ansøgning?
- Hvordan giver jeg mit samtykke til Monthio?
- Vil jeg få svært ved at låne penge i Resurs, hvis jeg tidligere har misligholdt en betalingsaftale med jer?
- Hvornår er lånet/kreditten bindende?
- Hvilken dokumentation er nødvendig for at kunne ansøge om kontantlån eller kredit?
- Hvordan uploader jeg dokumentation?
- Guide til at finde registerindsigt
- Hvordan ansøger jeg om en kredit hos en af jeres forhandlere?
- Hvad er kreditstatus og hvorfor skal jeg give samtykke til opslag?
- Hvordan ansøger jeg om et kontantlån?
- Hvorfor skal jeg give samtykke til Monthio?
- Hvordan udfylder jeg en fuldmagt til indfrielse af mine lån?
- Kan jeg sammenlægge alle mine lån og kreditter?
- Hvordan ansøger jeg om et Resurs kort?
- Kan jeg ansøge om et kontantlån eller kredit, hvis jeg har navne- og adressebeskyttelse?
- Hvorfor skal jeg udfylde en fuldmagt i forbindelse med sammenlægning af lån?
- Kan jeg ansøge om lån/kredit, hvis jeg er bosat i udlandet?
- Skal jeg stille sikkerhed for at låne?
Kontakt os
Chat med Sam
Vores chatbot Sam er altid klar til at hjælpe dig med almindelige spørgsmål – hurtigt og
nemt!
Chat med en sagsbehandler?
Chat direkte med en sagsbehandler i onlinebanken.
Chattens åbningstider:
Hverdage: 08–18
Lør–søn: 10–14
Send en besked
Har du brug for hjælp, kan du til enhver tid oprette en support sag ved at sende os en sikker besked på onlinebanken. Vi svarer normalt inden for 1–3 hverdage.
Du kan finde og følge din sag på onlinebanken under Mine supportsager.
Log ind på onlinebankenApp og Onlinebanken
I vores app og på onlinebanken kan du nemt udføre majoriteten af dine ærinder. Du kan blandt andet:
- Håndtere dine fakturaer
- Se saldo og transaktioner
- Aktivere betalingsfri måned
- Foretage kortindstillinger
- Spærre kort
Log ind på onlinebanken eller download Resurs app.
iOS

Android

Blanketter og dokumenter
Her har vi samlet aktuelle dokumenter, blanketter og betingelser, så du nemt kan finde det, der gælder.
Til vores blanketterTelefon
Telefon: 39 13 16 00
Telefon åbningstider:
Hverdage: 09–16
Frokostlukket: 12–13
Chatten er åben på hverdage fra kl. 08–18. Kontakt os der for hurtigere behandling – ønsker du alligevel at ringe, kan der forekomme længere ventetid.
E-mail: mail@resurs.dk
Bemærk! Grundet beskyttelse af tavshedspligt og din sikkerhed besvarer vi ikke kontospecifikke spørgsmål via e-mail, men beder dig i stedet om at start en support sag på onlinebanken.