Lige nu er der mange, der kontakter os
Lige nu er der mange, der kontakter os, og der kan forekomme ventetid. Hvis du vil undgå telefonkø, er du velkommen til at sende en supportsag via onlinebanken. Du får svar, så snart det er muligt.
Hvad har du brug for hjælp til?
- Start
- Oftest benyttede guides
- Mine fakturaer
Ofte stillede spørgsmål i "Mine fakturaer"
- Hvornår skal jeg betale første gang?
- Hvor kan jeg finde min faktura?
- Hvornår modtager jeg min regning?
- Hvor kan jeg se, at jeg har betalt?
- Hvilke betalingsmuligheder har jeg på mit kontantlån?
- Hvorfor har jeg modtaget en rykker?
- Hvor kan jeg se min saldo?
- Hvornår skal jeg betale første gang, hvis jeg har et kontantlån?
- Hvad sker der, hvis jeg ikke betaler til tiden?
- Hvornår skal jeg betale?
Kontakt os
Chat med Ask
Vores chatbot Ask er altid klar til at hjælpe dig med almindelige spørgsmål – hurtigt og
nemt!
Chat med en sagsbehandler?
Chat direkte med en sagsbehandler i onlinebanken.
Chattens åbningstider:
Hverdage: 08–18
Lør–søn: 10–14
Send en besked
Har du brug for hjælp, kan du til enhver tid oprette en support sag ved at sende os en sikker besked på onlinebanken. Vi svarer normalt inden for 1–3 hverdage.
Du kan finde og følge din sag på onlinebanken under Mine supportsager.
Log ind på onlinebankenApp og Onlinebanken
I vores app og på onlinebanken kan du nemt udføre majoriteten af dine ærinder. Du kan blandt andet:
- Håndtere dine fakturaer
- Se saldo og transaktioner
- Aktivere betalingsfri måned
- Foretage kortindstillinger
- Spærre kort
Log ind på onlinebanken eller download Resurs app.
iOS

Android

Blanketter og dokumenter
Her har vi samlet aktuelle dokumenter, blanketter og betingelser, så du nemt kan finde det, der gælder.
Til vores blanketterTelefon
Telefon: 39 13 16 00
Telefon åbningstider:
Hverdage: 09–16
Frokostlukket: 12–13
Chatten er åben på hverdage fra kl. 08–18. Kontakt os der for hurtigere behandling – ønsker du alligevel at ringe, kan der forekomme længere ventetid.
E-mail: mail@resurs.dk
Bemærk! Grundet beskyttelse af tavshedspligt og din sikkerhed besvarer vi ikke kontospecifikke spørgsmål via e-mail, men beder dig i stedet om at start en support sag på onlinebanken.