Lige nu er der mange, der kontakter os
Lige nu er der mange, der kontakter os, og der kan forekomme ventetid. Hvis du vil undgå telefonkø, er du velkommen til at sende en supportsag via onlinebanken. Du får svar, så snart det er muligt.
Hvad har du brug for hjælp til?
- Start
- Skal jeg betale både rykkergebyrer og inkassogebyr, hvis jeg ikke kan betale?
Skal jeg betale både rykkergebyrer og inkassogebyr, hvis jeg ikke kan betale?
Vi er nødt til at gøre dig opmærksom på vores krav og varsle om inkasso, før sagen kan overføres til inkasso.
Gebyrerne pålægges din konto under hele rykkerforløbet og du vil i sidste ende skulle betale disse gebyrer.
Jo tidligere i rykkerforløbet du kontakter os, jo større er muligheden for, at vi kan indgå en aftale med dig og spare dig for yderligere gebyrer.
Lignende spørgsmål
Kontakt os
Chat med Ask
Vores chatbot Ask er altid klar til at hjælpe dig med almindelige spørgsmål – hurtigt og
nemt!
Chat med en sagsbehandler?
Chat direkte med en sagsbehandler i onlinebanken.
Chattens åbningstider:
Hverdage: 09–17
Start en support sag
Har du brug for hjælp, kan du til enhver tid oprette en support sag ved at sende os en sikker besked på onlinebanken. Vi svarer som regel inden for 24 timer på hverdage.
Log ind på onlinebankenApp og Onlinebanken
I vores app og på onlinebanken kan du nemt udføre majoriteten af dine ærinder. Du kan blandt andet:
- Håndtere dine fakturaer
- Se saldo og transaktioner
- Aktivere betalingsfri måned
- Foretage kortindstillinger
- Spærre kort
Log ind på onlinebanken eller download Resurs app.
iOS

Android

Blanketter og dokumenter
Her har vi samlet aktuelle dokumenter, blanketter og betingelser, så du nemt kan finde det, der gælder.
Til vores blanketterTelefon
Telefon: 39 13 16 00
Telefon åbningstider:
Hverdage: 09–16
Frokostlukket: 12–13
Chatten er åben på hverdage fra kl. 09–17. Kontakt os der for hurtigere behandling – ønsker du alligevel at ringe, kan der forekomme længere ventetid.
E-mail: mail@resurs.dk
Bemærk! Grundet beskyttelse af tavshedspligt og din sikkerhed besvarer vi ikke kontospecifikke spørgsmål via e-mail, men beder dig i stedet om at start en support sag på onlinebanken.