Skip to main content
Resurs Bank
menu
  • Privat
  • Erhverv
  • Resurs Society
  • Resurs Insights
  • Kundeservice
Resurs Bank
  • Lån
  • Kreditkort

Hvad har du brug for hjælp til?

  • Mine afgifter
  • Mine ansøgninger
  • Mine fakturaer
  • Mine forsikringer
  • Mine kort
  • Mine lån
  • Onlinebanken
  • Øvrigt
  • Start
  • Oftest benyttede guides
  • Øvrigt

Ofte stillede spørgsmål i "Øvrigt"

  • Jeg er flyttet og har derfor fået ny adresse. Skal jeg meddele Resurs om min flytning?
  • Jeg har en konto i Resurs, men jeg kan ikke se, at I har indberettet renter til SKAT. Hvordan kan det være?
  • Hvordan tilmelder jeg Betalingsservice?
  • Hvordan kan jeg komme i kontakt med restanceafdelingen?
  • Jeg har nu indfriet lånet. Kan jeg få en bekræftelse på dette?
  • Jeg har i øjeblikket udfordringer med at betale mit månedlige afdrag. Hvad gør jeg?
  • Jeg har indfriet restgælden i dagene op til at sagen blev overført til inkasso. Skal jeg betale for inkassoomkostningerne?
  • Hvordan får jeg en slutopgørelse?
  • Min konto er desværre kommet i inkasso. Hvordan kontakter jeg inkassobureauet?
  • Hvis jeg ikke kan betale, hvornår vil I så registrere mig i RKI / Debitorregisteret?
Hent flere

Vær opmærksom på bedrageriforsøg!

Resurs kan kontakte dig via telefon, sms eller e-mail for give dig information eller tilbud om vores produkter. Men vi beder dig aldrig om at udlevere personlige indlogningsoplysninger eller om at identificere dig med MitID i disse kontaktsituationer. Hvis du er i tvivl om et opkald eller en besked, bedes du kontakte vores kundeservice.

Kontakt os

Chat med Ask

Vores chatbot Ask er altid tilgængelig for at hjælpe dig med almindelige spørgsmål – hurtigt og nemt!

Chat med en sagsbehandler?

Chat direkte med en sagsbehandler i onlinebanken.

Chattens åbningstider:

Hverdage: 09–17

App og Onlinebanken

I vores app og på onlinebanken kan du nemt udføre majoriteten af dine ærinder. Du kan blandt andet:

  • Håndtere dine fakturaer
  • Se saldo og transaktioner
  • Aktivere betalingsfri måned
  • Foretage kortindstillinger
  • Spærre kort

Log ind på onlinebanken eller download Resurs app.

iOS

iOS

Android

Android

Blanketter og dokumenter

Her har vi samlet aktuelle dokumenter, blanketter og betingelser, så du nemt kan finde det, der gælder.

Til vores blanketter

Telefon

Telefon: 39 13 16 00

Telefon åbningstider fra 2. juni:

Hverdage: 09–15

Frokostlukket: 12–13

5 juni: Lukket

Chatten er åben som normalt hele sommeren på hverdage fra kl. 09–17. Kontakt os der for hurtigere behandling – ønsker du alligevel at ringe, kan der forekomme længere ventetid.

E-mail: mail@resurs.dk

Grundet beskyttelse af tavshedspligt og din sikkerhed besvarer vi ikke kontospecifikke spørgsmål via e-mail, men beder dig i stedet om at chatte eller ringe til os.

Resursbank

Om os

Virksomhedsinformation

Resurs i tal

Banklicens

Integritet og sikkerhed

Bæredygtighed

Open banking

Cookie policy

Arbejd hos os

 

Om Resurs

Om os

Virksomhedsinformation

Resurs i tal

Banklicens

Integritet og sikkerhed

Bæredygtighed

Open banking

Cookie policy

Arbejd hos os

 

Finansieringsløsninger

Lån penge

Kreditkort

 

Vores ydelser

Finansieringsløsninger

Lån penge

Kreditkort

 

Kundeservice

Dokumenter og blanketter

Upload dokumenter

Klageadgang

 

 

Adresse
Resurs Bank, filial af Resurs Bank Aktiebolag, Sverige
Box 22209
SE- 250 24 Helsingborg

Kontakt os

Kundeservice

Dokumenter og blanketter

Upload dokumenter

Klageadgang

 

 

Adresse
Resurs Bank, filial af Resurs Bank Aktiebolag, Sverige
Box 22209
SE- 250 24 Helsingborg

Pressemeddelelser

Billede bank

Pressekontakt

Abonner

 

 

Presse og Medier

Pressemeddelelser

Billede bank

Pressekontakt

Abonner

 

 

© 2024 Resurs Bank, CVR nr. 36 04 10 21 | Filial af Resurs Bank AB, Sverige

v1.0.25