Lige nu er der mange, der kontakter os
Lige nu er der mange, der kontakter os, og der kan forekomme ventetid. Hvis du vil undgå telefonkø, er du velkommen til at sende en supportsag via onlinebanken. Du får svar, så snart det er muligt.
Hvad har du brug for hjælp til?
Ofte stillede spørgsmål i "Øvrigt"
- Jeg er flyttet og har derfor fået ny adresse. Skal jeg meddele Resurs om min flytning?
- Hvordan kan jeg kontakte Resurs?
- Hvordan tilmelder jeg Betalingsservice?
- Hvor kan jeg finde min kontrakt?
- Jeg har i øjeblikket udfordringer med at betale mit månedlige afdrag. Hvad gør jeg?
- Hvad er mit kontonummer?
- Jeg har flere konti hos jer. Jeg betaler på alle konti på nær én. Hvis jeg registreres i RKI/Debitorregisteret, vil jeg så skulle betale hele min gæld til Resurs, før at registreringen fjernes?
- Hvordan kan jeg komme i kontakt med restanceafdelingen?
- Jeg har nu indfriet lånet. Kan jeg få en bekræftelse på dette?
- Skal jeg betale både rykkergebyrer og inkassogebyr, hvis jeg ikke kan betale?
Kontakt os
Chat med Ask
Vores chatbot Ask er altid klar til at hjælpe dig med almindelige spørgsmål – hurtigt og
nemt!
Chat med en sagsbehandler?
Chat direkte med en sagsbehandler i onlinebanken.
Chattens åbningstider:
Hverdage: 09–17
Start en support sag
Har du brug for hjælp, kan du til enhver tid oprette en support sag ved at sende os en sikker besked på onlinebanken. Vi svarer som regel inden for 24 timer på hverdage.
Log ind på onlinebankenApp og Onlinebanken
I vores app og på onlinebanken kan du nemt udføre majoriteten af dine ærinder. Du kan blandt andet:
- Håndtere dine fakturaer
- Se saldo og transaktioner
- Aktivere betalingsfri måned
- Foretage kortindstillinger
- Spærre kort
Log ind på onlinebanken eller download Resurs app.
iOS

Android

Blanketter og dokumenter
Her har vi samlet aktuelle dokumenter, blanketter og betingelser, så du nemt kan finde det, der gælder.
Til vores blanketterTelefon
Telefon: 39 13 16 00
Telefon åbningstider:
Hverdage: 09–16
Frokostlukket: 12–13
Chatten er åben på hverdage fra kl. 09–17. Kontakt os der for hurtigere behandling – ønsker du alligevel at ringe, kan der forekomme længere ventetid.
E-mail: mail@resurs.dk
Bemærk! Grundet beskyttelse af tavshedspligt og din sikkerhed besvarer vi ikke kontospecifikke spørgsmål via e-mail, men beder dig i stedet om at start en support sag på onlinebanken.