Resurs Bank

Magasin du Nord lancerer et nyt koncept for sit kundekort i samarbejde med Resurs Bank i Danmark

Det velkendte danske stormagasin, Magasin du Nord har, i forbindelse med lanceringen af et nyt og konkurrencedygtigt Magasin kort, valgt at samarbejde med Resurs Bank. Med Resurs Bank, har Magasin du Nord nu mulighed for at kunne tilbyde et mere digitalt og kundeorienteret koncept. Dette betyder, at kunderne får flere attraktive handelsbetingelser, samt en ubesværet og brugervenlig kundeoplevelse, når de handler i forretningerne eller online hos Magasin du Nord.

Markedet for forbrugerkredit har ændret sig de seneste år. Sammen med Resurs Bank i Danmark, har Magasin du Nord udviklet en helt ny produktløsning og et nyt koncept for sit kundekort, Magasin kortet. Konceptet tager udgangspunkt i at imødekomme de forventninger forbrugerne har til fleksibilitet og praktiske løsninger, kombineret med en attraktiv løsning og gunstige priser.

Med en digital og mere forretningsdreven platform, tager vi et strategisk vigtigt skridt fremad for at kunne tilbyde vores kunder et moderne og attraktivt tilbud med Magasin kortet. Med Resurs Banks platform optimerer vi kundeoplevelsen og kunderne kan nemt tilpasse deres betalingsmetode, hvilket hjælper med til at give en ubesværet og brugervenlig købsoplevelse”, fortæller Peter Fabricius, CFO Magasin du Nord.

Resurs Bank har stor erfaring med at tilbyde konceptbaseret betalingsløsninger til detailhandlen i hele Norden. At Magasin du Nord har valgt Resurs Bank som samarbejdspartner, vidner om Resurs Banks evne til at møde Magasin du Nords høje krav i forhold til kundefokus og betalingsløsninger.

“Vi ser frem til at blive en del af den nye satsning, som skal løfte Magasin kortet til næste niveau. For os er samarbejdet med Magasin et bevis på, at vi har en attraktiv løsning i forhold til at skabe forudsætninger for både brugervenlige og værdiskabende købsoplevelser“, fortæller Søren Kargaard, Country Director, Resurs Bank Danmark.

Resurs Bank er leverandør af kortkoncepter til blandt andre British Airways, Silvan og en række andre butikskæder på det danske marked.

For mere information:

Søren Kargaard, Country Director, Resurs Bank DK - soren.kargaard@resurs.dk Tel. +45 40118693

Peter Fabricius, CFO Magasin du Nord - peter.fabricius@magasin.dk alt. communication@magasin.dk