Vær opmærksom på bedrageriforsøg!
Resurs kan kontakte dig via telefon, sms eller e-mail for give dig information eller tilbud om vores produkter. Men vi beder dig aldrig om at udlevere personlige indlogningsoplysninger eller om at identificere dig med MitID i disse kontaktsituationer. Hvis du er i tvivl om et opkald eller en besked, bedes du kontakte vores kundeservice.
Hvad har du brug for hjælp til?
- Start
- Min konto er desværre kommet i inkasso. Hvordan kontakter jeg inkassobureauet?
Min konto er desværre kommet i inkasso. Hvordan kontakter jeg inkassobureauet?
Hvis du ved hvilket inkassobureau, som har din sag, så kan du kontakte dem på følgende telefonnummer:
Connection Inkasso: 75582528
Alektum Inkasso: 87465570
Er du i tvivl om, hvem som administrerer din sag, kan du sende en forespørgsel til inkassodk@resurs.dk.
Bemærk venligst at vi ikke kan håndtere din sag eller svare på spørgsmål, da sagen ikke ligger hos os.
Lignende spørgsmål
Kontakt os
Chat med Ask
Vores chatbot Ask er altid tilgængelig for at hjælpe dig med almindelige spørgsmål – hurtigt og nemt!
Chat med en sagsbehandler?
Chat direkte med en sagsbehandler i onlinebanken.
Chattens åbningstider:
Hverdage: 09–17
App og Onlinebanken
I vores app og på onlinebanken kan du nemt udføre majoriteten af dine ærinder. Du kan blandt andet:
- Håndtere dine fakturaer
- Se saldo og transaktioner
- Aktivere betalingsfri måned
- Foretage kortindstillinger
- Spærre kort
Log ind på onlinebanken eller download Resurs app.
iOS

Android

Blanketter og dokumenter
Her har vi samlet aktuelle dokumenter, blanketter og betingelser, så du nemt kan finde det, der gælder.
Telefon
Telefon: 39 13 16 00
Telefon åbningstider:
Hverdage: 09–17
Frokostlukket: 12–13
E-mail: mail@resurs.dk
Grundet beskyttelse af tavshedspligt og din sikkerhed besvarer vi ikke kontospecifikke spørgsmål via e-mail, men beder dig i stedet om at chatte eller ringe til os.