Vær opmærksom på bedrageriforsøg!
Resurs kan kontakte dig via telefon, sms eller e-mail for give dig information eller tilbud om vores produkter. Men vi beder dig aldrig om at udlevere personlige indlogningsoplysninger eller om at identificere dig med MitID i disse kontaktsituationer. Hvis du er i tvivl om et opkald eller en besked, bedes du kontakte vores kundeservice.
Hvad har du brug for hjælp til?
- Start
- Hvad dækker Resurs kort rejseforsikring?
Hvad dækker Resurs kort rejseforsikring?
Rejseforsikringen får du gratis med, når du betaler minimum 50% af rejsen med dit Resurs kort.
Med en rejseforsikring får du kompensation, hvis f.eks. dit fly eller kuffert er forsinket, eller hvis din kuffert bliver stjålet i lufthavnen.
Rejseforsikringen omfatter blandt andet:
- Dækning til hele verden inkl. skirejser i op til 30 dage
- Afbestillingsforsikring
- Kompensation ved forsinkelse af afrejse efter fem timer
- Kompensation ved forsinket ankomst til tilslutningsforbindelse
- Kompensation ved bagageforsinkelse efter fem timer
- Lægehjælp i udlandet
- Indlæggelse på sygehus i udlandet
- Udgifter til medicin
- Afbestillingsbeskyttelse i tilfælde af sygdom og dødsfald af nært familiemedlem
- Bemærk at rejseforsikringen kun dækker hovedkortindehaver.
Du kan læse de fuldstændige forsikringsvilkår her.
Lignende spørgsmål
Kontakt os
Chat med Ask
Vores chatbot Ask er altid tilgængelig for at hjælpe dig med almindelige spørgsmål – hurtigt og nemt!
Chat med en sagsbehandler?
Chat direkte med en sagsbehandler i onlinebanken.
Chattens åbningstider:
Hverdage: 09–17
App og Onlinebanken
I vores app og på onlinebanken kan du nemt udføre majoriteten af dine ærinder. Du kan blandt andet:
- Håndtere dine fakturaer
- Se saldo og transaktioner
- Aktivere betalingsfri måned
- Foretage kortindstillinger
- Spærre kort
Log ind på onlinebanken eller download Resurs app.
iOS

Android

Blanketter og dokumenter
Her har vi samlet aktuelle dokumenter, blanketter og betingelser, så du nemt kan finde det, der gælder.
Telefon
Telefon: 39 13 16 00
Telefon åbningstider:
Hverdage: 09–17
Frokostlukket: 12–13
E-mail: mail@resurs.dk
Grundet beskyttelse af tavshedspligt og din sikkerhed besvarer vi ikke kontospecifikke spørgsmål via e-mail, men beder dig i stedet om at chatte eller ringe til os.