Resurs Retail Report

Få et indsigt i kundeadfærd og øg din kundetilfredshed

I vores nordiske kundeundersøgelse, som er blevet lavet i samarbejde med Kantar Sifo, har vi analyseret 26 forskellige parametre i seks forskellige brancher. Vi har fået et indblik i, hvilken af disse parametre som har en indflydelse på om kunden vender tilbage. Vi har sammenlignet købsoplevelsen i de forskellige købskanaler for at få indsigt i, hvordan en kunde bliver mere tilfreds.

Registrering

Skriv dine kontaktoplysninger forneden for at modtage Resurs Retail Report. Udover rapporten vil du lejlighedsvis modtage invitationer til særlige firmaarrangementer og nyheder, der kan være relevant for dig og din virksomhed.

1907 SvenskHandel 1120x1120px 11907 SvenskHandel 1120x1120px 1

Du giver samtidig samtykke til, at Resurs må gemme og behandle dine oplysninger i overensstemmelse med persondataloven. Se dine rettigheder under integritet og sikkerhed.