Vær opmærksom på bedrageriforsøg!
Resurs kan kontakte dig via telefon, sms eller e-mail for give dig information eller tilbud om vores produkter. Men vi beder dig aldrig om at udlevere personlige indlogningsoplysninger eller om at identificere dig med MitID i disse kontaktsituationer. Hvis du er i tvivl om et opkald eller en besked, bedes du kontakte vores kundeservice.
Hvad har du brug for hjælp til?
- Start
- Min konto er nu overgået til et inkassobureau. Kan jeg ikke bare lave en aftale med Resurs?
Min konto er nu overgået til et inkassobureau. Kan jeg ikke bare lave en aftale med Resurs?
Når sagen er overdraget til ekstern inkasso, vil det ikke længere være muligt at indgå en betalingsaftale med os.
Kravet er stadig vores, men administreres af inkassobureauet, indtil gælden er færdigbetalt.
Du bedes derfor tage kontakt til det eksterne inkassobureau for at indgå en aftale.
Lignende spørgsmål
Kontakt os
Chat med Ask
Vores chatbot Ask er altid tilgængelig for at hjælpe dig med almindelige spørgsmål – hurtigt og nemt!
Chat med en sagsbehandler?
Chat direkte med en sagsbehandler i onlinebanken.
Chattens åbningstider:
Hverdage: 09–17
App og Onlinebanken
I vores app og på onlinebanken kan du nemt udføre majoriteten af dine ærinder. Du kan blandt andet:
- Håndtere dine fakturaer
- Se saldo og transaktioner
- Aktivere betalingsfri måned
- Foretage kortindstillinger
- Spærre kort
Log ind på onlinebanken eller download Resurs app.
iOS

Android

Blanketter og dokumenter
Her har vi samlet aktuelle dokumenter, blanketter og betingelser, så du nemt kan finde det, der gælder.
Telefon
Telefon: 39 13 16 00
Telefon åbningstider:
Hverdage: 09–17
Frokostlukket: 12–13
E-mail: mail@resurs.dk
Grundet beskyttelse af tavshedspligt og din sikkerhed besvarer vi ikke kontospecifikke spørgsmål via e-mail, men beder dig i stedet om at chatte eller ringe til os.