Hvad har du brug for hjælp til?
- Start
- Jeg har i øjeblikket udfordringer med at betale mit månedlige afdrag. Hvad gør jeg?
Jeg har i øjeblikket udfordringer med at betale mit månedlige afdrag. Hvad gør jeg?
Resurs foretrækker at indgå en aftale med dig, fremfor at påføre renter og gebyrer i mange år fremover.
Hvis du ikke kan betale dit månedlige afdrag, men godt kan betale et mindre beløb, bedes du kontakte os.
Vi vil undersøge muligheden for at indgå en aftale på et mindre beløb, end det som oprindeligt var aftalt.
Du kan enten sende en mail med kontonummer til mail@resurs.dk eller kontakte kundeservice på 39131600.
Lignende spørgsmål
Vær opmærksom på bedrageriforsøg!
Resurs kan kontakte dig via telefon, sms eller e-mail for give dig information eller tilbud om vores produkter. Men vi beder dig aldrig om at udlevere personlige indlogningsoplysninger eller om at identificere dig med MitID i disse kontaktsituationer. Hvis du er i tvivl om et opkald eller en besked, bedes du kontakte vores kundeservice.
Kontakt os
Chat med Ask
Vores chatbot Ask er altid klar til at hjælpe dig med almindelige spørgsmål – hurtigt og
nemt!
Chat med en sagsbehandler?
Chat direkte med en sagsbehandler i onlinebanken.
Chattens åbningstider:
Hverdage: 09–17
Start en support sag
Har du brug for hjælp, kan du til enhver tid oprette en support sag ved at sende os en sikker besked på onlinebanken. Vi svarer som regel inden for 24 timer på hverdage.
Log ind på onlinebankenApp og Onlinebanken
I vores app og på onlinebanken kan du nemt udføre majoriteten af dine ærinder. Du kan blandt andet:
- Håndtere dine fakturaer
- Se saldo og transaktioner
- Aktivere betalingsfri måned
- Foretage kortindstillinger
- Spærre kort
Log ind på onlinebanken eller download Resurs app.
iOS

Android

Blanketter og dokumenter
Her har vi samlet aktuelle dokumenter, blanketter og betingelser, så du nemt kan finde det, der gælder.
Til vores blanketterTelefon
Telefon: 39 13 16 00
Telefon åbningstider:
Hverdage: 09–16
Frokostlukket: 12–13
Chatten er åben på hverdage fra kl. 09–17. Kontakt os der for hurtigere behandling – ønsker du alligevel at ringe, kan der forekomme længere ventetid.
E-mail: mail@resurs.dk
Bemærk! Grundet beskyttelse af tavshedspligt og din sikkerhed besvarer vi ikke kontospecifikke spørgsmål via e-mail, men beder dig i stedet om at start en support sag på onlinebanken.